Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

El món al revés: Un guió de partit que trenca tots els pronòstics permet al Bisbal obtenir una victòria clau (88-82)

Els d’Èric Surís guanyen al Getafe prioritzant el triple en detriment del joc interior

Partit de la jornada passada del Bisbal Bàsquet

Partit de la jornada passada del Bisbal Bàsquet / Sol Gironès Bisbal Bàsquet

Gerard Ullastre

Si fos possible apostar a com es desenvoluparà la trama d’un partit, tothom hagués perdut els diners. La sorprenent insistència - i l’encert - des de la línia de tres ha trencat els esquemes d’un Getafe que ha lluitat fins al final. El Bisbal ha sortit de la seva zona de confort per a adjudicar-se una victòria vital per a treure el cap de la zona baixa de la classificació.  

El primer quart ha començat de forma immillorable pels empordanesos. Un 12-2 de parcial liderat per la voracitat ofensiva d’Álvarez - màxim anotador del partit amb 25 punts - marcaria el ritme d’un partit intens, caracteritzat per la fam i l’ambició del Bisbal. 

La bona dinàmica dels locals ha continuat la segona meitat, competint-li de tu a tu al cinquè classificat. L’efectiu joc interior del Getafe ha estat contestat per - avui si - un gran percentatge d’encert en el tir exterior - sobretot la primera meitat del partit -.

El parcial de 8-0 sortint del descans es contraposa amb la tendència que tenen els del Baix Empordà de sortir adormits al tercer quart. A partir d’aquesta empenta inicial, el tercer quart ha tingut un guió d’estira i arronsa: les envestides del Getafe s’han vist contrarestades pels bons moments dels locals que han ampliat el seu avantatge fins la barrera psicològica dels 10 punts. 

Tanmateix, el conjunt madrileny no ha tirat la tovallola i ha lluitat cada possessió, arribant als últims minuts de l’encontre amb possibilitats reals de fer perillar la victòria del Bisbal, que ja semblava al sac. Malgrat aquesta rebel·lia innata del Getafe, els d’Èric Surís han aconseguit una victòria clau per a demostrar-se a ells mateixos que mereixen quedar-se a segona federació.

Tracking Pixel Contents