Carter: "La clau per arribar lluny aquesta temporada és ser nosaltres mateixes"
L'escorta de l'Spar Girona apunta que "la competició cada vegada és més exigent"

Carter, aquesta setmana a la grada de Fontajau. / MARC MARTÍ

Roberto Íñiguez reflexionava l'altre dia en una publicació al seu compte d'X que "des del 23 d'aquest mes, novembre, fins al 7 de febrer (77 dies) juguem ni més ni menys que 21 partits amb 11 viatges entre Eurolliga i Lliga (inclòs Canàries)". L'Spar Girona torna a la pista aquest diumenge, després de l'aturada FIBA, amb la visita al Movistar Estudiantes (11.00 h). Arica Carter, que té passat a l'equip madrileny, ha valorat el moment de l'equip, que només ha perdut un partit aquest curs, en la prèvia de l'encontre tot recordant que "la competició cada vegada és més exigent. Estem centrades en nosaltres i en fer-ho el millor possible. La clau per arribar lluny aquesta temporada és ser nosaltres mateixes. És clar que també hem d'estar preparades per lluitar contra cada rival que tinguem, però hem de donar la nostra millor versió i continuar creixent".
L'escorta de l'Spar Girona ha assegurat que "estic bé, contenta de tornar" un cop superats els problemes físics que arrossegava. "M'he adaptat prou bé a l'equip. Som moltes peces noves i la veritat és que em sento molt bé", ha assegurat. Per a Carter, l'èxit del conjunt de Roberto Íñiguez "ha sigut un procés de confiar en tots nosaltres i estar units en el dia a dia. La preparació és dura per estar llestes per jugar al que volem als partits".
Alhora, ha demanat a l'afició que segueixi al costat de l'equip com fins ara: "Sisplau, continueu venint als partits i animant-nos tant. Agraïm el vostre suport. Això no ho podríem fer sense vosaltres".
- El pessebre gironí amb un recorregut de 800 metres quadrats, més d’un miler de figures i maquetes de 230 monuments de Catalunya
- Un extreballador d’Hisenda adverteix: “Si fas això, t’investigaran al 100%”
- L'OCU i els dermatòlegs sobre la Nivea de la llauna blava
- Imprudència a Girona: Un 'influencer' intenta pujar a l'arbre de Nadal de la Plaça Catalunya
- Tres menors exhibeixen una pistola d’airsoft en un centre comercial de Salt, s'encaren amb els vigilants de seguretat i els fereixen
- Hi ha gent que està descobrint que tenia una fortuna a casa sense saber-ho: Revisa si tens un d'aquests objectes
- Catalunya declara l’emergència per la pesta porcina africana
- L’ascens de Kave Home: multiplica per 150 la facturació i se situa entre les empreses que més creixen d'Europa