Moncho Fernández: "El 2026 l'encarem amb tota la il·lusió"
El Bàsquet Girona s'enfronta aquest divendres al Baxi Manresa al Nou Congost (21.00 h)

Moncho Fernández, a la sala de premsa de Fontajau. / DdG
El Bàsquet Girona encetarà el 2026 amb un enfrontament contra el Baxi Manresa aquest divendres al Nou Congost (21.00 h). El tècnic Moncho Fernández ha afirmat que, aquest any nou, l'encaren "amb tota la il·lusió". "Hem de fer les coses bé i seguir creixent com a equip", ha assegurat en la roda de premsa prèvia al partit.
L'equip gironí te la baixa confirmada de Maxi Fjellerup i, en funció de la seva evolució, podrà disposar de Mark Hugues que, segons Moncho, "encara està fotut del turmell que es va lesionar en el darrer partit".
Moncho ha emfatitzat en què el Nou Congost és "una pista de molt de bàsquet" i que, per aquest motiu, necessitaran molta concentració: "Hem de ser capaços de jugar en aquests ambients".
- Si el teu fill neix en un d’aquests tres mesos serà més intel·ligent, segons la ciència
- Tanca Formaticum, el restaurant de Girona especialitzat en la cuina del formatge
- Enxampen dues dones mentre carregaven al cotxe productes robats de dues botigues d’Olot per valor de 800 euros
- Polèmica a Girona: queixes per una furgoneta del Banc de Sang aparcada en places per a persones amb mobilitat reduïda
- SOS Costa Brava atribueix els despreniments a Llançà a la construcció en 'llocs impossibles
- L’Exèrcit busca 71 soldats professionals per al regiment de Sant Climent Sescebes
- Interior multa amb 300 euros el portaveu dels antimonàrquics de Girona per la protesta contra els Reis a Sant Martí Vell
- El nen que va idear el fitxatge de Ter Stegen pel Girona abans que ningú l’imaginés
