Hollanders es queda a Girona i Fjellerup avança de la seva lesió
L’escorta argentí, que només ha jugat un partit, segueix un tractament «conservador»

Hollanders durant el Girona-UCAM Múrcia l’octubre passat. / MARC MARTÍ

El que en un principi havien de ser dos mesos, aviat en seran quatre i fa pinta que, qui sap, potser s’acabarà allargant tota la temporada. El Bàsquet Girona ha informat avui que ha arribat a un nou acord amb Sander Hollanders per allargar-li el contracte temporal que va iniciar a finals de setembre del 2025 i que ja ha renovat fins a dues vegades. El vincle finalitzava el passat 29 de desembre, però les dues parts han apostat per mantenir-lo i, tot i que aquesta vegada, el club no ha especificat el termini, segons ha pogut saber aquest diari l’entesa seria fins a final de curs.
«El club ha arribat a un acord amb Sander Hollanders per prolongar la seva vinculació amb el primer equip dins el marc de la planificació esportiva del club per al tram actual de la temporada. Aquesta decisió respon a la bona integració del jugador a l’equip i a la seva aportació tant en el dia a dia com en la dinàmica competitiva del grup», s’explica en el comunicat.
La continuïtat de l’escorta neerlandès va lligada a la recuperació de Maxi Fjellerup. El Bàsquet Girona ha aprofitat per actualitzar l’estat físic de l’escorta argentí, que de mica en mica millora de la lesió al turmell dret. «El jugador Maxi Fjellerup es troba en la fase avançada de la seva recuperació. El procés s’està duent a terme mitjançant un tractament conservador, seguint els terminis establerts pels serveis mèdics. Si no es produeixen contratemps, el jugador continuarà avançant progressivament fins a estar en condicions de reincorporar-se a la dinàmica de l’equip properament», diu la nota. L’argentí presentava un esquinç del lligament deltoide, amb una inflamació articular que és feixuga de resoldre.
Fjellerup només ha pogut jugar un partit aquesta temporada (11 minuts i 4 punts en la victòria contra Gran Canària a Fontajau). Durant la pretemporada i els primers partits del curs, una sobrecàrrega i molèsties al turmell el van apartar de les pistes. Després d’actuar contra el canaris, l’escorta va tornar a tenir problemes físics, aquesta vegada, l’esquinç del lligament deltoide amb una inflamació articular. L’argentí és l’únic supervivent de l’equip que va ascendir a l’ACB el 2022 i també el jugador que més cops ha defensat la samarreta del Bàsquet Girona. L’estiu passat va signar la renovació fins el 2027.
- Si el teu fill neix en un d’aquests tres mesos serà més intel·ligent, segons la ciència
- Tanca Formaticum, el restaurant de Girona especialitzat en la cuina del formatge
- Polèmica a Girona: queixes per una furgoneta del Banc de Sang aparcada en places per a persones amb mobilitat reduïda
- SOS Costa Brava atribueix els despreniments a Llançà a la construcció en 'llocs impossibles
- L’Exèrcit busca 71 soldats professionals per al regiment de Sant Climent Sescebes
- Interior multa amb 300 euros el portaveu dels antimonàrquics de Girona per la protesta contra els Reis a Sant Martí Vell
- Enxampen dues dones mentre carregaven al cotxe productes robats de dues botigues d’Olot per valor de 800 euros
- Projecten una sala de concerts al carrer Emili Grahit de Girona