A l’Escala se li escapa la victòria al Nou Miramar malgrat haver-se avançat amb una diana d'Umaru (1-1)
Els de David Gurillo encadenen cinc partits consecutius sense guanyar

Disputa d'una pilota al mig del camp / UE Tona
Gerard Ullastre
Bufa la tramuntana a l’Empordà i porta mals auguris per l’Escala. Els de David Gurillo porten des del novembre sense endur-se els 3 punts, cosa que solia ser habitual pels de la Costa Brava a principis de temporada. Aquesta vegada contra el Tona i davant de l’afició, els blaugranes han prorrogat aquesta mala ratxa, allargant-la a 5 encontres consecutius sense vèncer, 3 d’ells, al Nou Miramar.
Els primers 10 minuts de partit s'han jugat a un ritme frenètic. L'afany dels dos equips per a prendre el control de la pilota ha fet que, paradoxalment, cap dels dos s'hagi fet amb la possessió. Durant el transcurs de la primera meitat cap dels dos equips ha estat capaç d'arribar a l'àrea contrària amb ocasions de perill real. Una autèntica batalla campal s'estava duent a terme al mig del camp.
Ja a la segona meitat, gràcies a un corner rematat per Umaru, l'Escala ha aconseguit desfer l'empat. Malgrat avançar-se en el marcador, l'alegria local no ha durat massa. Al minut 78 una canonada amb l'esquerra de Joan Martínez ha tornat a col·locar les taules al marcador. Cop dur pels empordanesos, que després del gol encaixat han preferit signar l'empat tancant-se al darrere. En els últims compassos del matx, els visitants han tingut l'oportunitat de marxar amb els 3 punts cap a casa, però la defensa dels blaugranes ha aconseguit sostenir l'equip.
- La llevantada en directe: Preocupació a Girona per la crescuda de l'Onyar
- Girona demana als comerços propers a l'Onyar que tanquin i que els veïns pugin dels baixos pugin a plantes superiors per la llevantada
- L'alcalde de Blanes expulsa Rosa Aladern de l'equip de govern
- Localitzen el cos d’un home a l’interior del cotxe que ha arrossegat la riera a Palau-sator
- Can Sabata: el millor arròs de la Costa Brava segons una enquesta
- Protecció Civil demana restringir la mobilitat a peu i en vehicle a Girona en la zona més propera a l’Onyar
- La llevantada deixa prop de 200 litres en menys de 24 hores a punts del Baix Empordà
- Les imatges de l'Onyar i el Ter plens d'aigua