Marc Gasol: “L’equip es mereix acabar el torneig amb una victòria"
El President de l’Uni s’ha mostrat molt orgullós amb el rendiment de l’equip durant tot el curs

Marc Gasol a la llotja. / FIBA
Jaume Massana
"L'equip s’ha guanyat aquest reconeixement, han competit durant tot l’any i es mereixen acabar el torneig diumenge amb una victòria", afirmava Marc Gasol després de la derrota contra el Fenerbache. Tot i perdre, el president està content: "Estem tots molt orgullosos d'elles, de la valentia que tenen, de la intensitat que han posat i de lo bones que són. Obviament el Fenerbache és un molt bon equip i ens han castigat físicament, però han lluitat fins al final". Sobre el duel pel tercer lloc del diumenge no està preocupat pel contrincant: "M'és indiferent el rival del diumenge. Sigui quin sigui, el que més m'agrada a mi és veure l'Uni i avui hem vist un gran nivell contra un superequip com és el conjunt turc"
"Sentim orgull i agraïment amb la temporada que estan fent les noies, estan lluitant i sabent sobreposar-se a totes les situacions difícils i estic molt content de poder-ho veure en directe" tancava Gasol, que espera amb ganes el partit del diumenge.
- La família de la nena atacada per un senglar a Cadaqués reclama uns 70.000 euros i avisa que anirà al contenciós pel silenci municipal
- «Tinc el virus de la trempera, i fins avui m’ha respectat»
- Alerta vermella per pluja: Sant Feliu de Guíxols acumula 100 litres i Castell d’Aro supera els 50 litres
- Aquest és el nou local dels germans Roca al barri vell de Girona
- El BOE ho fa oficial: adeu als ciclistes als vorals de les carreteres després de la nova normativa viària
- La derrama que pot arribar als 40.000 euros: els ascensors entren en una nova etapa d’inspeccions
- Miguel Benito, advocat: «Per poder jubilar-te a Espanya només cal complir tres requisits; ell desconeixia el tercer»
- Efímer, el projecte gastronòmic a quatre mans que fa poble a Llançà