Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

El GEiEG perd davant el Corunya Maristes i es jugarà l’ascens en un Play-Off (73-52)

Les de Pau Fuster havien de remuntar 13 punts del partit d'anada però el conjunt gallec es va tornar a imposar

Les gironines van perdre el partit d'anada (58-71)

Les gironines van perdre el partit d'anada (58-71) / Albert Geli

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

Gerard Ullastre

Les grupistes no van aconseguir remuntar els 13 punts de desavantatge amb els que partien del partit d’anada i van caure 73-52 davant el Maristes Corunya tot i arribar al descans amb un lleuger avantatge en el marcador (33-36). Les jugadores més destacades del conjunt gironí van ser Alba Coma i Júlia Fernandez amb 14 i 12 punts respectivament. Amb la derrota, el GEiEG perd l’oportunitat de coronar-se campió de la Lliga i hauran de lluitar per l’ascens a la Lliga Femenina Challenge en uns Play - off en els quals les gironines parteixen des de les semifinals gràcies a la seva segona posició a la taula de la temporada regular. El rival de les de Pau Fuster serà el Baloncesto Femenino León.

Tracking Pixel Contents