Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

S'ajorna el play-off a l'OK Lliga del Lloret

La RFEP continua estudiant la denúncia per alineació indeguda que va presentar el club lloretenc

Una acció del partit de dissabte a Lloret

Una acció del partit de dissabte a Lloret / Aniol Resclosa

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Jordi Bofill

Jordi Bofill

Girona

El Lloret, de moment, no disputarà el play-off d'ascens a l'OK Lliga. Ni el Lloret ni ningú, vaja. La RFEP ha emès un comunicat en què ha anunciat que les eliminatòries se suspenen cautelarment. El motiu no és cap altre que la denúncia que va presentar el club lloretenc per alineació indeguda del Mataró, que el va guanyar el cap de setmana, frustrant d'aquesta manera les seves opcions d'ascens directe.

S'espera que el Comitè de Competició, un cop hagi estudiat el cas i tingui un veredicte, es pronunciï aviat. Les opcions d'ascens, doncs, continuen ben obertes.

Subscriu-te per seguir llegint

Tracking Pixel Contents