Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

El Garbí perd l'últim partit de la promoció, però celebra l'ascens (33-34)

Els de Sergi Catarain, en un pavelló ple i amb la rua a punt, cauen en un matx igualadíssim contra el Donibane Aukera

Madí, agraït, xoca la mà als jugadors del Donibane Aukera, que han fet un passadís als del Garbí.

Madí, agraït, xoca la mà als jugadors del Donibane Aukera, que han fet un passadís als del Garbí. / Club Handbol Garbí

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Lluc Perich Pérez

Lluc Perich Pérez

L’Handbol Garbí està celebrant amb la seva gent l’ascens de l’equip a Primera Nacional. Aquesta tarda hi ha una rua del Pavelló a l'Ajuntament de Palafrugell, però abans calia competir per últim cop, ja sabent-se de Primera, en l'últim duel de la fase d'ascens contra el Donibane Aukera. Els de Sergi Catarain han perdut el matx per 33-34, diferència mínima, igual que en els altres dos enfrontaments de la fase d'ascens, on la balança havia caigut del seu costat (30-29 amb els Dominicos de Saragossa i 30-29, també, amb el Villa de Aranda).

L'equip havia marxat al descans amb un avantatge de 17-13, però els bascos han sortit amb molta més energia i als cinc minuts de la represa ja havien remuntat amb el 18-19. Cap equip s'ha aconseguit separar de l'altre a partir de llavors, però, amb l'ascens aconseguit, ben segur que la derrota no farà gaire mal a un Garbí que s'ha guanyat el dret a estar de festa.

Subscriu-te per seguir llegint

Tracking Pixel Contents