Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

El Girona d'hoquei femení força el tercer partit de semis de play-off a l'OK Lliga

L'equip d'Albert Bou goleja el Caldes (1-5) i se la jugarà aquest diumenge a Palau

Les gironines, fent pinya durant un partit.

Les gironines, fent pinya durant un partit. / Girona Club Hoquei

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Jordi Bofill

Jordi Bofill

Girona

El Girona d’hoquei femení ha guanyat el Caldes (1-5) en el segon partit de les semis del play-off d’ascens a l’OK Lliga, amb la qual cosa, després de la derrota del primer duel, força un nou matx que es jugarà aquest diumenge a Palau (17.30 hores). Anna Gracia i Aina Vila, amb dos doblets, i Mireia Arranz, van ser les golejadores.

Subscriu-te per seguir llegint

Tracking Pixel Contents