Alemanya guanya de forma agònica la Costa d’Ivori
Els africans van disposar d’ocasions per vèncer, però dos gols d’Undav els van tombar en el temps afegit.

Leweling felicita Undav després d’un dels seus gols, ahir. | GETTY IMAGES VIA AFP
Fermín de la Calle
Alemanya va rescatar un triomf agònic en un partit que va estar més a prop d’empatar o perdre que de guanyar. Malgrat caure, la Costa d’Ivori va despullar les carències dels teutons, on Musiala, Wirtz o Sané no acaben de sintonitzar.
En la primera part els alemanys van veure com se’ls anul·laven dos gols a Pavlovic i Havertz per faltes prèvies grolleres. I als 29 minuts un centre de Diomande va acabar sent rematat a la xarxa per l’exblaugrana Kessie per avançar els elefants.
A la segona part Nagelsmann va asseure Musiala i Sané i va apostar per jugadors més verticals, una decisió que acabaria donant la volta al partit a favor dels europeus. L’empat va arribar al minut 69, amb un centre d’Amiri que Undav va rematar de cap al fons de la xarxa. Ja en el temps de descompte es va repetir la seqüència amb una altra assistència d’Amiri per al davanter d’ascendència kurda, que anotava el segon i castigava una Costa d’Ivori que va perdonar la vida a la mannschaft.
- Els pisos a la Costa Brava s’encareixen fins a un 69% en cinc anys: aquests són els municipis més cars i més barats
- Figueres expulsa una parada del mercat de fruita i verdura que acumulava més de 10.000 euros en sancions
- Detenen a Torroella de Montgrí un professor jubilat de 74 anys per fer tocaments a alumnes quan feien classe a casa seva
- L’aventura del primer gironí a la Primera Divisió de les Maldives
- Roses es queda sense les atraccions de Festa Major aquest estiu
- Queixes i enfrontaments de veïns i treballadors de Renfe a les obres del taller de manteniment de Ripoll
- La Catedral de Girona i els seus voltants seran protagonistes del rodatge de 'Enredados
- La Policia de Salt vigila amb drons les Deveses i les hortes per evitar-hi incendis