El Barça encara no ha cantat cap gol dels seus jugadors

El Barça encara no ha cantat cap gol dels seus jugadors / EFE/ Lavandeira Jr
Fermín de la Calle
L’estadística d’aquest Mundial dels Estats Units, el Candà i Mèxic deixa dades curioses. Per exemple, pel que fa a assistència de públic, aquesta edició (després de 24 partits) és la segona amb més públic a les grades, amb 65.524 espectadors de mitjana. Només darrere de l’altra edició que es va disputar als Estats Units el 1994, en què la mitjana va arribar a 67.354 espectadors.
En un Mundial globalitzat com aquest, el Marroc es converteix en la primera selecció que reuneix un onze amb jugadors nascuts fora del país. També crida l’atenció que Turquia, la primera selecció eliminada després de caure contra Austràlia i el Paraguai, va perdre amb els aussies amb un 70% de possessió i després de fer 30 rematades i contra els sud-americans amb un 80% de possessió i 26 rematades que van resultar estèrils.
A escala individual, Casemiro continua sense perdre en els mundials: ha sumat set victòries i tres empats en deu partits. I, a escala de clubs, hi ha una dada que crida l’atenció: dels 67 golejadors de 48 clubs diferents, no hi ha hagut cap gol marcat per un internacional del Barça. Amb el fitxatge de l’anglès Anthony Gordon, el club blaugrana és el que més jugadors reuneix en el Mundial (16 concretament), junt amb l’Arsenal i el Manchester City, d’Anglaterra, i el Bayern alemany.
Subscriu-te per seguir llegint
- Les matrícules canvien aquest juliol: aquestes són les noves lletres que començaran a veure’s als cotxes
- El secretari municipal va advertir Salellas que mantenir el cinema Truffaut en mans del Col·lectiu era il·legal
- Mor Josep Agustí i Ros, empresari històric de la construcció gironina
- Sabies que a Palamós hi ha una barraca amb una porta ben torta?
- Les imatges de la visita a Empúries de la família reial
- El Gironès, la Selva i la Garrotxa es troben entre les comarques de Catalunya on la vegetació està més seca
- Necrològiques del 15 de juliol de 2026
- Investiguen 66 persones per punxar la llum en 65 comerços gironins