Ahir es va donar una situació molt curiosa en una de les rodes de premsa de l'Eurocopa 2020. I és que, Cristiano Ronaldo retirava dues ampolles de Coca-Cola que hi havia en el faristol, al costat dels micròfons, i que s'estaven publicitant com en qualsevol roda de premsa.

I és que, el portuguès volia així fer veure la necessitat de beure aigua, molt més sana que els refrescos, això sí, després d'aquest gest la veritat és que les conseqüències per a Coca-Cola han estat més que notables, arribant a afectar el seu valor econòmic. I és que, en aquest 'moment Cristiano', la companyia va passar de valer 242 mil milions de dòlars a 238 mil milions, la qual cosa suposa una caiguda de 4.000 milions de dòlars.

El que suposa un total de 1.6% del seu valor, una caiguda més que notable només per aquest gest de Cristiano. Veurem si per a compensar-ho el portuguès decideix aparèixer en algunes de les campanyes de la marca.