Custo Barcelona va portar dissabte a la Setmana de la Moda de Nova York la seva col·lecció Insta Glama la vegada que lluita contra la uniformitat de la indústria a través de peces coloristes en les que dominen els metal·litzats i teixits innovadors.

«Pensem que el mercat s'ha tornat molt comercial i intentem aportar glamur amb la nostra genètica de fusió de materials i de colors», va dir a Efe Custo Dalmau, el creador darrere d'aquesta marca, que ha portat les seves propostes a la ciutat dels gratacels durant els últims 24 anys.

En els 56 looks que van recórrer la passarel·la del Pier59 Studio de Manhattan van destacar els motius geomètrics, els materials metal·litzats i els delicats brodats elaborats amb petits vidres.

Tres nenes van rebre una atenció especial ja que van presentar la versió infantil d'alguns dels dissenys, un dels quals va obrir l'esperada desfilada per a la qual es va completar l'aforament disponible. El modista va voler rebutjar possibles crítiques per la participació d'aquestes petites models. «No és una contractació de menors d'edat, sinó de nens perquè presentin la línia infantil», va apuntar Dalmau.