L'Anxovada amb les Anxovetes torna un any més al parc del Migdia per Fires de Girona
Els cremats han estat el grup convidat en una actuació que es va fer per primer cop el 2022

Girona. Parc del Migdia. Concert L'Anxovada amb les Anxovetes 2025. / Aniol Resclosa

El parc del Migdia s'ha consolidat en els últims anys com un espai de les Fires de Girona per acollir diferents concerts. I de la mateixa manera que el parc ja és un dels referents pels dies de Festa Major, també ho és l'Anxovada amb les Anxovetes que per quart any han actuat al parc del Migdia. Els dos primers anys ho van fer l'1 de novembre, dia de Tots Sants, mentre que el 2024 i aquest any ho han fet el dia del patró de la ciutat, Sant Narcís.
L'Anxovada és una cantada d'havaneres que es fa sempre amb un grup convidat. Aquest any ha estat el torn d'Els Cremats, que han precedit a Arjau, el Grup Xató i la Xicranda. Durant l'acte es canten diferents cançons de manera conjunta, informal, amb un toc teatral i d'improvisació.
- Carta d'un lector: 'Una ciutat com Girona no entenc com no li cau la cara de vergonya de no poder arreglar això
- Aquests són els municipis gironins amb més problació nouvinguda en els darrers cinc anys
- Raquel Leirós i Ánxela Soto, expertes en salut: “Tot allò que fas abans d’anar a dormir afecta el teu descans i el dia següent”
- Ca l'Avi o el somni fet realitat de tres joves d'obrir el seu propi restaurant
- Cheka: «Costa un temps acceptar que t’has quedat per sempre sense silenci»
- Macroestafa immobiliària: un advocat gironí i cinc membres de la banda, en presó provisional
- Enriqueta Dalmau: «Al client l’has de tractar amb respecte; bon dia tingui, està servit?»
- Destapen fraus elèctrics i irregularitats en botigues de comestibles de 10 municipis de les comarques gironines