El Girona compta des d'aquesta setmana d'un innovador sistema de venda d'entrades per la modalitat de subhasta a través d'Internet. El club va presentar ahir un acord amb l'empresa People Sports Tickets per la qual entra a formar part del programa Never Empty, una aplicació disponible en aplicacions Apple i Android. Es tracta d'una fórmula per potenciar l'assistència de públic als partits de Montilivi. Amb aquest acord, el Girona cedeix un paquet d'entrades limitades al programa que les posa a la venda amb el sistema de subhasta amb un preu mínim de sortida. A partir d'aquí, els usuaris van fent les seves licitacions fins 24 hores abans del partit. Un cop tancada la subhasta el sistema atorga les entrades als millors licitadors. Aquesta nova fórmula es posarà ja en pràctica per diumenge contra el Numància (17.00) un partit en què el preu mínim de les entrades a través de Never Empty és de 8 euros.

Un dels responsables de l'empresa, Eduardo Plata, va explicar durant la presentació que no es tracta de competir amb ningú sinó que el sistema obre una porta per a aquells aficionats que no poden comprar les entrades als preus habituals a taquilles. "No busquem competir amb l'abonat. Evitem la canibalització. La fórmula va destinada als que no poden pagar l'entrada al preu normal de no soci", detalla Plata, que destaca que Never Empty té l'objectiu "d'omplir les cadires buides que el club no ven".

El Màlaga, l'Espanyol i l'Atlètic de Madrid, de Primera Divisió, l'Alcorcón de Segona A i l'Hèrcules de Segona B a més a més d'uns quants clubs europeus ja utilitzen el servei de Never Empty. L'acord amb el Girona és, en principi, fins a final d'aquesta temporada.