El Girona FC, com gairebé la totalitat dels clubs que formen part de LaLiga, participa en unes jornades de treball organitzades per aquest mateix organisme a Nova Delhi. Sota el nom d' India Immersion Week, es treballa amb la intenció d'estendre la marca de LaLiga i també de totes les seves entitats en el continent asiàtic. La delegació blanc-i-vermella la formen el president Delfí Geli i també el director general Ignasi Mas-Bagà.

Durant aquests dies, les diverses trobades que s'han organitzat han servit per tractar un munt de temes. Un d'ells és l'auge del mercat futbolístic al sud de l'Àsia; també s'ha parlat dels drets televisius, les estratègies digitals o dels models d'altres esports i organitzacions, com és el cas del criquet o l'India Super League. A més, tots els assistents han visitat la seu de Facebook a l'Índia. I és que aquesta plataforma emet des d'aquesta temporada partits de futbol del campionat espanyol a països com la pròpia Índia, Afganistan, Butan o Bangladesh, entre d'altres. Uns mesos abans, el Girona va disputar una petita estada de pretemporada en aquest país i no es descarta que hi torni l'estiu vinent. El Girona va guanyar els amistosos contra Melbourne City i Kerala Blasters.