Yangel s’uneix a la llista de màxims golejadors del curs del Girona
El veneçolà ha marcat el quart gol de la temporada

Yangel i Stuani, celebrant el 2-2 / Siu Wu/EFE

L’aportació golejadora del Girona és tan pobre aquesta temporada que, entrat el mes de març, els pitxitxis del vestidor tan sols sumen quatre gols. A la llista, configurada per Bryan Gil, Abel Ruiz, Bojan Miovski i Cristhian Stuani, s'ha afegit el migcampista veneçolà Yangel Herrera, que està realitzant una temporada sublim.
De fet, des de l’adéu d’Aleix Garcia, la baixada en el rendiment d’Iván Martín i la irregularitat d’Oriol Romeu -Jhon Solís no té prou continuïtat per ser considerat alternativa a la titularitat-, ha estat Yangel Herrera qui ha agafat galons al mig del camp, sent, possiblement, el millor futbolista blanc-i-vermell de la temporada en línies generals.
El gol marcat contra el Celta, rival davant del qual ja va veure porteria en la primera volta de la competició, se suma als aconseguits davant del Getafe, un al Coliseum i l’altre a Montilivi. Així doncs, els quatre gols de Yangel, baixa per sanció en la passada jornada al Santiago Bernabéu, han sigut a la Lliga. A la feinada defensiva, de quilòmetres recorreguts i de recuperacions, li ha sumat un olfacte que, avui, ha donat un punt.
- Quique Álvarez: 'Tsygankov estava convocat i no ha volgut canviar-se
- Mercenaris a Montilivi
- Una disputa per una parcel·la per a una atracció a les Fires de Girona podria acabar als jutjats
- Tsygankov: de protegit de Pere Guardiola a rebel al Girona
- Necrològiques del 17 d'agost de 2026
- Tsygankov: 'Algun dia parlaré
- Necrològiques del 18 d'agost de 2026
- L'actriu Hayden Panettiere, protagonista d'Scream, mor als 36 anys