Mor l'històric exjugador del Girona, Josep Ribera, amb 89 anys
Nascut a Anglès va jugar al club blanc-i-vermell del 1956 al 1958 i del 1964 al 1967 i també va estar quatre temporades a Primera amb l'Espanyol

Josep Ribera, en una imatge del 2018 a Montilivi / Marc Martí Font

La victòria del Girona contra l'Alabès (1-0) d'aquesta tarda ha quedat entelada per la notícia de la mort d'un dels jugadors més icònics de la història del club, Josep Ribera amb 89 anys. El segon dels germans Ribera va defensar la samarreta blanc-i-vermella en dues etapes, del 1956 al 1958 i del 1964 al 1967 abans de fitxar per l'Espanyol, amb qui va jugar quatre temporades a Primera Divisió. Posteriorment també va jugar al Nàstic de Tarragona i al Terrassa abans de tornar a Vistalegre. Ribera II, germà de Jaume i Enric, era el pare de Joan, Nan, Ribera, també exjugador del Girona i del Figueres, Espanyol i Alabès, entre altres.
A més a més, va ser un els Set Magnífics, el grup d'empresaris gironins que va impulsar i finançar la construcció de l’estadi de Montilivi. A més a més, Ribera II va destacar pel compromís social, especialment, com a president de la Fundació Ser.gi, entitat dedicada a la lluita contra l’exclusió social i a promoure la igualtat d’oportunitats a les comarques gironines.
D’altra banda, ahir també va morir Joan Gelada, tècnic del Girona juvenil als anys vuitanta i segon entrenador d’Alfons Muñoz al primer equip.
- L'OCU i els dermatòlegs sobre la Nivea de la llauna blava
- Localitzat l'home de 29 anys desaparegut a Palamós en una cala del municipi
- L'advertiment de Niño Becerra sobre la compra diària que preocupa milions de famílies
- Mor un conductor en un xoc amb un tràiler a Gualta; el xofer del camió detingut
- L'Audiència Nacional obliga l'Estat a excloure del domini públic 850 propietats del passeig de Platja d'Aro
- Hi ha gent que està descobrint que tenia una fortuna a casa sense saber-ho: Revisa si tens un d'aquests objectes
- Mor la conductora d’un cotxe en un xoc frontal amb una furgoneta a l’N-II a Biure
- Un incendi de cartons a l’exterior d’una botiga de Girona trenca els vidres i afecta l’interior del local