Míchel Sánchez: "No he vist un bon Girona"
El tècnic blanc-i-vermell creu que el Betis va castigar el Girona "amb poques coses. Tres xuts a porteria i tres gols".

Girona
El tècnic del Girona FC, Míchel Sánchez, va fer aquestes valoracions al final del partit:
- «No he vist un bon Girona. El partit ha estat igualat, però no hem tingut la circulació de pilota que volia ni agressivitat per fer mal al rival»
- «El Betis ens ha castigat amb poques coses. Tres xuts a porteria i tres gols»
D'altra banda, l'extrem Joel Roca va dir:
- «L’equip ha fet un gran partit. Amb poc que generi, el Betis pot marcar gols. Hi ha hagut ocasions per empatar, però no hem tingut sort»
Del bàndol bètic, l'entrenador Manuel Pellegrini va afirmar:
- «Guanyar era molt important anímicament després de l’eliminació a la Lliga Europa»
El migcampista del Betis Isco Alarcón va dir:
- «Tornar a jugar, el dia del meu aniversari i amb victòria... Veníem d’una dinàmica molt dolenta»
- «Joel, no jugues sol»: Les Planes es mobilitza per un nen de 12 anys amb una campanya de donants de medul·la
- Els cardiòlegs coincideixen sobre el millor fruit sec per al cor: «Els qui en prenen 30 grams al dia tenen un 30% menys de risc d’infart»
- «La IA em va dir que la capital de França era Berlín... i era una veritat»
- El 40% dels alumnes que sortiran del Bell-lloc i Les Alzines han demanat plaça en un centre públic de Girona
- El crim masclista de Figueres eleva a tres els feminicidis a Catalunya aquest 2026
- El detingut per la mort violenta de Figueres va ser condemnat dilluns a sis mesos de presó per maltractar la víctima
- Crim masclista a Figueres: un home mata la seva exparella a ganivetades en ple carrer
- Carta d'una lectora: 'Probablement, el pitjor que ha passat mai a Girona en matèria de gestió municipal
