Els hotels de Girona, juntament amb els de Santiago de Compostel·la, són els allotjaments espanyols amb més reputació a Internet, fins al punt d'obtenir 8,09 punts sobre 10 en un estudi realitzat per Vivential Value, consultora especialitzada en Gestió d'Experiència de Clients. L'anàlisi, sota el nom iRON_HU'10, ha estat elaborada basant-se en els més de 1.900 establiments existents en les 52 capitals de província espanyoles, i analitzant les prop de 805.000 opinions disponibles en una desena de pàgines web d'hostaleria i turisme. Després es posicionen Burgos, amb un 8,03 punts; i València i Segòvia, totes dues amb 8,01 en puntuació.

Tant Girona com Segòvia repeteixen en el 'top 5' per segon any consecutiu, mentre que València i Santiago ascendeixen des de posicions ja destacades el 2009. De totes, Burgos és la ciutat que ha experimentat un creixement interanual més alt.

L'estudi també ha reflectit, a més, que el 46,10% dels hotels presenten una nota mitjana en les pàgines web inferior a vuit punts sobre deu. No obstant això, el 10,43% dels allotjaments han obtingut una valoració mitjana igual o superior a nou.

En el nombre d'opinions localitzades pels usuaris en les diferents webs de turisme i hostaleria, la companyia destaca l'"important increment", ja que s'ha passat de les 560.000 opinions de 2009, a les 803.696 de 2010, un augment de més del 40%.