L'any passat es va produir una certa estabilitat en la demanda de serveis d'assistència per part dels Serveis Socials de l'Ajuntament de Girona. En concret, el 2011 hi havia 2.225 usuaris de serveis d'atenció domiciliària, la qual cosa representa un lleuger increment del 9,6% respecte al 2010. A més, el nombre de nous Plans Individuals d'Atenció (PIA) han baixat dels 658 el 2010 als 454 el 2011.

Aquests serveis per a la gent gran són un conjunt organitzat de recursos i accions adreçades a les persones que, per raó d'edat, dependència o discapacitat, tenen limitada la seva autonomia per dur a terme les activitats bàsiques i instrumentals de la vida diària. En aquest sentit, el 2011 hi havia 2.225 persones usuàries. D'aquests, 1.441 van ser aparells del servei de teleassistència, 25 de càtering, 184 persones que es cuiden a la seva llar i 575 avis als qui es dóna una atenció personalitzada.

Segons es desprèn de la memòria dels Serveis Socials, no hi ha llista d'espera en cap dels serveis citats anteriorment, a la vegada que el 2011 s'ha produït una certa estabilitat en la demanda. La causa d'aquesta moderació en el creixement és, segons el consistori, l'important nivell de cobertura que actualment té Girona, i la crisi.

D'altra banda, l'any passat els serveis socials van fer 454 nous PIA, 204 menys que l'any 2010. En total, però, se'n van fer 696 malgrat que es van rebre 966 resolucions. En aquest sentit, es van desestimar 14 PIA i es van realitzar 228 modificacions.