El glamur de la catifa roja del Festival de Canes s'ha desplegat a Girona dins la botiga de Pere Quera Joiers. La marca de joieria i rellotgeria Chopard, amb una estreta relació amb el món del cinema i patrocinadora del Festival, mostra tot el seu esplendor en una exposició on hi ha representades algunes de les seves peces més exclusives, portades per les principals estrelles de cinema en un dels esdeveniments més selectes del setè art.

L'idil·li entre Chopard i el Festival de Cinema de Canes no ha deixat de florir des de 1998, l'any en què la Casa Chopard va esdevenir Patrocinadora Oficial d'un dels Festivals de Cinema més famosos del món. Des de 2007, l'any del 60 aniversari del Festival, Caroline Scheufele, copresidenta i directora Artística de Chopard, ha creat cada any una original col·lecció d'Alta Joieria: La Col·lecció Red Carpet, amb la finalitat de fer ressaltar la bellesa de les actrius en aparèixer sobre la catifa vermella.

Cada primavera, la famosa "Red Carpet", la Catifa Vermella del Festival, és l'aparador d'unes noves i enlluernadores creacions. Aquest any, la 67a edició del Festival, Chopard ha presentat 67 creacions úniques que han estan inspirades en el glamur de les actrius del cinema italià durant els anys 50 i 60. Algunes de les peces han estat portades per Cate Blanchett, Hilary Swank, Adriana Lima o Eva Herzigova, es troben en aquesta mostra temporal a Pere Quera Joiers.

Aquestes peces són la prova del talent dels artesans de Chopard que despleguen en el camp de l'Alta Joieria, creant peces extraordinàries, combinant les tècniques més tradicionals amb la tecnologia d'última generació.

Un altre dels atractius de la mostra és l'exposició d'un Palma d'Or autèntica com les que es van entregar fa uns dies al festival. Chopard és l'encarregada d'elaborar cada any aquest guardó. L'exposició a la botiga del carrer Argenteria de Girona de Pere Quera Joiers fins al 31 d'octubre.