Un conductor begut va perdre el control del seu vehicle la nit de ?diumenge i després de passar per sobre d'una rotonda de Girona 2 va acabar estampant el vehicle contra la paret de la sortida d'un aparcament. L'accident es va produir al carrer Reggio Emilia, que connecta l'avinguda Lluís Pericot amb la rotonda de Mas Gri, i l'únic ocupant del vehicle va resultar ferit lleu.

El xoc es va produir a la rotonda on conflueixen els carrers Albi i Freser, a més del Reggio Emilia, quan faltaven uns deu minuts per a les onze de la nit i alguns dels testimonis que van trucar a la policia municipal i van anar a socórrer el xofer van assegurar que el conductor mostrava símptomes d'anar begut. Quan els agents van arribar al lloc dels fets, van fer-li la prova d'alcoholèmia i van poder comprovar que els avisos dels veïns eren certs. El conductor va superar els 0,60 miligrams per litre d'aire expirat i haurà de passar pels jutjats ja que ha estat denunciat per la via penal.

Perill per la velocitat

El punt on es va produir l'accident és una zona on els veïns fa temps que demanen mesures per evitar que els cotxe passin a tota velocitat. Molts d'aquests vehicles baixen de la zona de Palau-sacosta per l'avinguda Lluís Pericot, aprofitant que hi ha dos carrils de circulació per banda, sense cases, sense interrupcions si els semàfors estan en verd i pràcticament sense vianants i molts no s'aturen a la cruïlla amb el carrer Cardener ja que la rotonda està construïda amb una forma que permet mantenir la línia recta sense pràcticament haver de tocar el pedal del fre.

Entre la gent que es va apropar al punt de l'accident, els comentaris reflectien novament la perillositat de la via per l'excés de velocitat dels vehicles i es preguntaven què podria haver passat si l'accident del turisme, un BMW x6, hagués passat a ple dia.

Es tracta d'una zona d'habitatges on fa uns mesos els veïns van demanar a l'Ajuntament, amb una recollida de firmes, canvis en la rotonda de la confluència dels carrers Pericot amb Reggio Emilia i Cardener per aconseguir que els cotxes hagin de parar, per força, per poder girar correctament. Fa uns anys, el consistori ja va posar un seguit de semàfors en diferents punts perquè els vianants no haguessin de creuar la carretera esquivant els vehicles. A més a més, la policia municipal va augmentar, durant un temps, els controls de velocitat a la zona de la baixada entre la rotonda del pavelló de Palau i aquesta rotonda.