L'Ajuntament de Girona ha posat en marxa la campanya «Digues la teva», amb l'objectiu de captar les inquietuds i suggeriments de la ciutadania en relació amb l'activitat turística de la ciutat i les prioritats que l'han de regir. La iniciativa s'ha engegat per implicar els gironins en la redacció del Pla estratègic de turisme i, per fer-ho, s'ha habilitat un formulari en línia al qual es pot accedir des del web municipal. El qüestionari estarà operatiu fins al 15 de març i inclou diversos apartats per recollir l'opinió sobre les actuacions clau i els reptes més importants a què ha de donar resposta el Pla, així com suggeriments sobre espais atractius i poc coneguts de la ciutat que podrien permetre diversificar les visites turístiques.

La tinenta d'alcaldia de Turisme, Glòria Plana, ha manifestat que «des del primer moment la voluntat ha estat que el procés de construcció del pla estratègic de turisme sigui el més obert i participatiu possible i, per això, s'han prioritzat al màxim les eines de participació. Fins al moment, s'han realitzat diverses sessions de treball grupals i també moltes entrevistes en profunditat amb agents clau del sector turístic. Ara es pretén fer un pas més i implicar activament tota la ciutadania per tal de recollir també la veu dels veïns».