20 de març de 2018
20.03.2018

Els comerços posen en valor l'experiència de comprar al petit comerç

Girona Centre presentarà a la el projecte «Neteja de vidres» i Zeppelin com a local destacat a la «Setmana del Comerç»

20.03.2018 | 10:51

L'Agrupació Girona Centre Eix Comercial ha engegat la campanya «Shopping experience & personal shopper», una acció promocional del petit comerç de Girona dissenyada en el marc i amb motiu de la segona Setmana del Comerç, que se celebra a tot Catalunya del 19 al 25 de març. La campanya vol comunicar el valor de l'experiència «singular i personal» de la compra en el comerç local.

L'experiència compta amb l'al·licient d'un xec de mil euros i amb l'acompanyament de l'assessora d'imatge i personal shopper Ana Drosu, que guiarà el client durant les compres. El premi se sortejarà el 4 d'abril entre les compres realitzades als establiments associats. La persona afortunada podrà canviar els diners pels productes que triï.

Segons la gerent de Girona Centre, Mònica Bartrina, la campanya ha tingut una molt bona acollida entre els socis, uns dos-cents comerços. «Volem que els clients s'engresquin i que la campanya sigui objecte de conversa en el comerç que representem», ha dit Bartrina. «Pensem que el petit comerç de Girona és singular i l'experiència de comprar-hi també», ha afegit.

El president de l'agrupació, Josep Maria Noguer, ha destacat la representació gironina en les jornades professionals de la Setmana del Comerç. L'associació gironina presentarà el projecte social «Neteja de vidres» i la botiga Zeppelin un món de jocs com a establiment destacat amb personalitat.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
L'últim El més llegit