19 de novembre de 2018
19.11.2018
Diari de Girona

La botiga de disfresses Busquets Festa guanya el premi de "Millor aparador gastronòmic 2018"

El guardó, convocat per l'associació Girona Centre Eix Comercial amb motiu del Fòrum Gastronòmic, s'ha lliurat avui a l'espai Àgora del saló

19.11.2018 | 16:47
Entrega de premis.

La botiga de disfresses Busquets Festa, situada a la plaça Marquès de Camps, s'ha endut el primer premi del concurs "Millor Aparador Gastronòmic 2018", convocat per l'Agrupació de Comerciants Girona Centre Eix Comercial amb motiu de la celebració del Fòrum Gastronòmic. L'acte de lliurament dels guardons del comerç local de la ciutat s'ha celebrat aquest matí en el marc del saló, amb la participació del president de l'associació de comerç, Josep Maria Noguer, el codirector del saló gastronòmic, Pep Palau, el cap de l'àrea de comerç de l'ajuntament de la ciutat, Josep Quer, i els representants de les empreses col·laboradores: Nino Valiente, de la cooperativa d'olis i vins Empordàlia, i Mei Brullet, de la marca de fruites i verdures Gozalbo.

El segon premi ha estat per a la botiga de complements i moda underground Plàstic Store de la plaça del Vi, i el tercer per Montgràfic, establiment de serveis d'impremta situat al carrer Bonastruc de Porta. Atesa l'alta participació i qualitat de les candidatures, segons valoració del jurat qualificador, també s'han repartit tres accèssits, que han estat per als aparadors de la botiga de moda The Lab del carrer Santa Clara, la sabateria Peacock del carrer Pare Claret i Linguae, llibreria especialitzada en idiomes situada al carrer Migdia. Els aparadors gastronòmics es poden veure encara fins el 23 de novembre.

Tant l'associació de comerciants com les entitats i empreses col·laboradores han destacat la implicació del comerç en la convocatòria que arriba aquest any a la seva desena edició. La iniciativa, idea original de Girona Centre Eix Comercial, posa en valor els trets distintius del comerç de proximitat i dels productes del territori, amb la voluntat de potenciar entre la ciutadania la compra al comerç local i el consum de producte autòcton. La primera edició es va celebrar en el marc de la Setmana Gastronòmica organitzada per l'Associació d'Hostaleria de Girona.

El jurat qualificador ha valorat sobretot l'originalitat del muntatge realitzat a l'aparador i com queden integrats el producte i el concepte gastronòmic dins l'espai. La gerent de Girona Centre, Mònica Bartrina, ha destacat l'èxit de la campanya entre el comerç. Durant aquest mes i amb motiu de la campanya els clients dels establiments participants entraran en el sorteig de lots de productes Empordàlia i Gozalbo i d'entrades al saló gastronòmic.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook