L'Ajuntament de Girona i TMG treballen per aplicar millores a la Girona App. L'objectiu és que aquesta aplicació permeti als usuaris activar les notificacions perquè els arribi un avís al mòbil sobre diferents incidències que poden patir els transports metropolitans. Des del passat mes d'octubre, l'aplicació impulsada per l'Ajuntament permet que els usuaris tinguin accés a la informació sobre retards o incidències, però l'Ajuntament i TMG volen fer un pas més i aconseguir que no sigui necessari que els usuaris hagin d'entrar a l'aplicació per saber aquesta informació.

«S'està treballant amb l'Ajuntament perquè l'app oficial permeti enviar missatges a les persones usuàries que hagin acceptat rebre'ls», asseguraven des de TMG a una usuària que va presentar una queixa a través de la bústia d'avisos de l'Ajuntament perquè l'autobús que estava esperant va haver de modificar el seu recorregut per una avaria i no van avisar.

L'aplicació va ser creada perquè els ciutadans tinguin accés a la informació de la ciutat d'una manera ràpida i senzilla. Més enllà de poder saber les incidències, es pot consultar l'agenda d'activitats, notícies sobre el consistori, visualitzar contingut multimèdia de la ciutat, accedir a informació turística, cultural i de diferents serveis útils com aparcaments.