L'Ajuntament de Salt ha impulsat el servei OAC 360 d'assistència ciutadana que neix amb l'objectiu de donar suport en les tramitacions i gestions electròniques. Tots els saltencs i saltenques que vulguin accedir a aquesta nova eina ho poden fer a través del telèfon 972 23 65 76 i del correu electrònic oac360@salt.cat.

OAC 360 dona informació personalitzada, i acompanyarà i resoldrà els dubtes a tots aquells veïns i veïnes que no aconsegueixin dur a terme les tramitacions electròniques que s'inclouen a la web municipal.

Des del consistori s'exposa que aposten pel nou servei per reforçar les tramitacions electròniques i reduir l'atenció i els tràmits presencials. L'objectiu final és el de millorar el servei que s'ofereix des del Servei d'Atenció a la Ciutadania de l'Ajuntament (SAC).

Les restriccions aprovades per fer front a la covid-19 i que en el cas del SAC obliguen a demanar una cita prèvia per ser atesos també ha contribuït a posar en marxa l'OAC 360.

El nou telèfon d'atenció i assessorament també permet demanar cita prèvia a l'Ajuntament de Salt.