El nou servei d'assistència personalitzat per dur a terme tramitacions electròniques de l'Ajuntament de Salt ha rebut una molt bona acollida. Des que el consistori el va impulsar a mitjans de setembre, ja l'han utilitzat 1.452 ciutadans.

El nou canal d'atenció a la ciutadania, l'OAC360, permet treballar i potenciar l'ús de l'administració electrònica i s'hi pot accedir a través del telèfon 972 236 576 de dilluns a divendres de les 8 a les 20 hores o bé enviant un correu electrònic a oac360@salt.cat.

El nou telèfon d'atenció i assessorament també permet demanar cita prèvia per ser atès al consistori. De les 1.452 consultes rebudes durant els dos primers mesos de servei, el 37% han fet referència a tràmits sobre l'administració electrònica, mentre que el 63% volien demanar cita prèvia.

La regidora de Desenvolupament Local i Serveis Generals, Cristina Alarcón, valora positivament els dos primers mesos del servei i explica que «hem arribat a un volum de saltencs i saltenques molt interessant, però només és un primer pas en l'aposta per potenciar les tramitacions electròniques i reduir les presencials que fem des de l'Ajuntament. L'objectiu final passa per millorar el servei i en aquesta línia treballem», ha afirmat en un comunicat.

Des del consistori saltenc s'ha apostat pel nou servei d'assessorament per reforçar les tramitacions electròniques i reduir l'atenció i els tràmits presencials. L'objectiu final és el de millorar el servei que s'ofereix des del Servei d'Atenció a la Ciutadania del consistori.