Segons una enquesta de Cimalsa, l’empresa pública que gestiona la instal·lació, el «70% dels usuaris de l’estació d’autobusos de Girona qualifica d’excel·lent o notable la gestió de les instal·lacions en aspectes com la seguretat, la informació i l’atenció del personal». Segons detalla en un comunicat l’empresa depenent de la Generalitat, la informació que els usuaris poden trobar a l’estació a través de les pantalles i al punt d’informació és un dels aspectes més ben valorat, amb un 76% d’usuaris que la puntua amb notable o excel·lent. L’atenció del personal rep també una molt bona puntuació, amb un 23% d’usuaris que li donen un 10.

«Estem molt satisfets de la valoració dels usuaris i la seva opinió és molt valuosa per continuar donant el millor servei a l’estació», explica Cristina Plana, responsable de l’àrea de gestió d’estacions d’autobusos de Cimalsa sobre una enquesta en la qual van participar un 68% de viatgers freqüents i un 30% d’ ocasionals.