Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Expulsen de l'Estat quatre narcotraficants establerts a Girona que pertanyien a organitzacions criminals

Un dels multireincidents era perillós i ja havia estat ingressat a la presó durant 18 mesos a Espanya

Agents de la Policia Nacional amb el narcotraficant més perillós a l'aeroport per ser expulsat.

Agents de la Policia Nacional amb el narcotraficant més perillós a l'aeroport per ser expulsat. / Policia Nacional

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Eva Batlle

Eva Batlle

Girona

La Policia Nacional ha expulsat quatre narcotraficants establerts a Girona ciutat que pertanyien a organitzacions criminals. Tots ells són multireincidents i originaris de Sèrbia.

El Grup Operatiu d'Estrangeria (GOE) de la Brigada Provincial d'Estrangeria i Fronteres de Girona ha dut a terme l'expulsió d'aquests quatre ciutadans estrangers, que acumulaven detencions per delictes greus, en execució de resolucions judicials fermes dictades pel Jutjat Penal número 2 de Girona.

El primer dels expulsats al país d'origen tenia domicili a l'àrea metropolitana de Girona i havia comès delictes contra la salut pública i pertinença a organització criminal.

18 mesos a presó

Un altre dels individus va ser expulsat a finals del mes de maig, després d'haver complert una condemna de 18 mesos de presó també per delictes contra la salut pública i per pertinença a una organització criminal.

Atesa la seva perillositat, la policia va establir un dispositiu especial d'escorta policial, acompanyat per dos agents del Grup Operatiu d'Estrangeria des de l'Aeroport del Prat de Barcelona fins al país d'origen de l'individu, garantint la seguretat durant tot el procés.

Dos expulsats més

A més d'aquestes intervencions, el GOE de Girona ha executat recentment l'expulsió de dos ciutadans estrangers més per motius similars, tots ells amb antecedents per delictes greus vinculats al tràfic de drogues i estructures criminals organitzades. Es fa efectiva la materialització de l'expulsió d'aquests quatre ciutadans multireincidents.

Un agent de la Policia Nacional acompanyant un dels expulsats.

Un agent de la Policia Nacional acompanyant el narcotraficant més perillós. / Policia Nacional

Aquestes actuacions reafirmen el compromís de la Policia Nacional amb aplicació de la legislació vigent en matèria d'estrangeria, asseguren en un comunicat i també el compliment de les resolucions judicials i la lluita contra el crim organitzat transnacional, sempre dins del marc de la legalitat i el respecte als drets fonamentals.

Tracking Pixel Contents