Un home ataca i fereix la seva parella amb una navalla a Salt
La Policia Local deté l'agressor al lloc dels fets i el SEM evacua la dona a l'hospital Santa Caterina en estat lleu

La zona on es va produir l'agressió amb arma blanca a Salt. / Google Maps

Un home va atacar la seva parella amb una navalla i la va ferir aquest dimarts a Salt. La Policia Local el va detenir en el lloc dels fets i la dona va resultar lesionada de caràcter lleu.
Tot i això, el SEM la va evacuar a l'hospital Santa Caterina de Salt perquè li tractessin la ferida.
El succés es va produir poc després de les vuit del vespre a l'altura del número 95 del carrer d'Àngel Guimerà.
L'home va agredir la dona amb l'arma blanca, una navalla de cinc centímetres de fulla, al mig del carrer.
Li va propinar un tall, sortosament poc profund, a la zona del pit i va resultar ferida lleu. Arran dels fets, veïns de la zona van alertar la Policia Local i es van personar a la zona amb rapidesa. Tot això va succeir davant de nombrosos veïns que van intentar aturar l'episodi violent.
Detingut al lloc dels fets
Arran de la presència de molta gent a la zona, la Policia Local també va demanar el suport dels Mossos d'Esquadra, que van anar a la zona a donar suport al cos policial municipal.
Els agents de la Policia Local van arribar a la zona i van poder detenir l'agressor en el mateix lloc dels fets.
Mentre que els sanitaris del SEM, que van traslladar diverses unitats a la zona, van atendre d'entrada a la zona. Aquesta després va ser evacuada en ambulància a l'hospital de Salt.
El detingut va quedar acusat de ser a presumpte autor d'un delicte de lesions amb agreujant de relació sentimental. En l'actualitat, ambdós eren parella i es considera un cas de violència masclista.
L'arrestat també va necessitar atenció mèdica, ja que va patir algunes rascades molt lleus en el moment dels fets i el van traslladar al CAP Güell de Girona.
Subscriu-te per seguir llegint
- Un accident múltiple a l’AP-7 a Sarrià de Ter deixa set ferits
- Pànic al descens: La salvació més cara en 18 anys
- La Ballena Alegre, de Sant Pere Pescador, escollit millor càmping d’Espanya als ACSI Awards 2026
- Mor l’actriu Nadia Farès després d’una setmana en coma per un accident en una piscina
- «Em van treure l’estrella Michelin quan vaig començar a la tele»
- La faceta més saludable dels germans Roca: difonen un estudi clau per al futur dels gironins
- Sindicats del Trueta alerten del tancament de quiròfans a la tarda per manca d’infermeres
- Si torno, em mataran': Un dels rostres gironins de la regularització