Denuncien el camioner implicat en l'accident de la variant de Girona per circular-hi malgrat la prohibició
El tràiler va xocar dimecres contra un cotxe després de la irrupció d'un gos a l'N-II

Carles Mancebo

Els tràilers -vehicles o conjunts de vehicles de mercaderies de més de 26 tones—-tenen prohibit circular per la Nacional II al seu pas per les comarques gironines, entre la Jonquera i Fornells de la Selva, és a dir, pels trams que no estan desdoblats. Tot i això, encara hi ha transportistes que incompleixen la normativa i acaben denunciats.
Això és el que ha passat amb el camió implicat en l’accident de trànsit que dimecres va col·lapsar la variant de Girona. El tràiler, arran de la irrupció d’un gos a la via, va xocar amb un turisme i va provocar restriccions i talls durant més de tres hores al vespre i a la nit.
El xofer ha estat denunciat pels Mossos d'Esquadra de l’Àrea Regional de Trànsit (ART) per circular per aquest tram, on té l’accés prohibit, confirma el cos policial. Es tracta d’una denúncia administrativa que, des que la mesura va entrar en vigor el 2013, es considera una infracció molt greu i comporta una multa de 500 euros. Aquesta prohibició es va aprovar després d'anys d'alta sinistralitat mortal a l'N-II al seu pas per la província de Girona.
Subscriu-te per seguir llegint
- Un extreballador d’Hisenda adverteix: “Si fas això, t’investigaran al 100%”
- Tres menors exhibeixen una pistola d’airsoft en un centre comercial de Salt, s'encaren amb els vigilants de seguretat i els fereixen
- «Em considero absolutament una pagesa, i a molta honra»
- Dins d’una batuda de caça a Cassà de la Selva: «Les multes per saltar-se la prohibició d’entrar-hi són de 1.000 a 3.000 euros»
- El pessebre gironí amb un recorregut de 800 metres quadrats, més d’un miler de figures i maquetes de 230 monuments de Catalunya
- Localitzen de matinada un jove senderista que s’havia perdut a la Coma de Vaca, a Queralbs
- Un home queda atrapat a la paret del castell d'Hostalric i el rescaten els Bombers
- Entren a robar en una casa de Girona, agredeixen i immobilitzen un dels residents