Roba un cotxe a Salt i circula en sentit contrari per la carretera de la Vergonya
Els Mossos encara no han localitzat el vehicle ni el conductor

Redacció

Usuaris de la carretera de la Vergonya van captar aquest dissabte un vehicle circulant en sentit contrari, avançant vehicles i cometent diverses imprudències per l’N-141, entre Salt i Bescanó.
Es tracta d’un Seat Ibiza blanc que havia estat robat durant la nit i matinada del mateix dia a Salt. El cotxe estava aparcat des del vespre anterior al carrer del Doctor Ferran, i quan la seva propietària va anar a buscar-lo, ja no hi era. Va presentar denúncia, i els Mossos d’Esquadra de la comissaria de Girona han iniciat la investigació.
Hores més tard, el vehicle va aparèixer en un vídeo que s’ha fet viral i que s’ha difós a les xarxes socials, inclosa la Plataforma de la carretera de la Vergonya. Al vídeo es pot veure com el cotxe circula en sentit contrari mentre els altres vehicles intenten evitar un accident.
Segons confirmen des del cos policial, de moment els Mossos no han localitzat ni el vehicle ni el conductor que el conduïa.
Subscriu-te per seguir llegint
- Traslladen en avió medicalitzat a Anglaterra l'adolescent arrossegada per una onada a Lloret el novembre
- Un estudi a espais naturals gironins detecta que la fauna modifica els hàbits per evitar trobar-se amb humans
- Tens entre 23 i 65 anys? Pots demanar aquesta ajuda de 1.595 euros al mes
- Serena Formiglio, artista del panettone: “Vull portar un racó d’Itàlia a un petit poble de Girona”
- Aquests són els millors plans per fer durant el pont de la Puríssima a les comarques gironines
- Aquest és el mercat que atraurà milers de gironins durant el pont de la Puríssima
- Aviació Civil atribueix a un gir sobtat del vent l'accident d'un globus aerostàtic a Olot, que va deixar tres ferits
- Guillamino: «Tots els monjos de Poblet anaven a combregar: què havia de fer, jo?»