200 figurants participaran en el pessebre vivent de Celrà
L'acte tindrà lloc el 26 de desembre i comptarà amb més de vint escenes

Una escena d'una edició passada. / Ajuntament de Celrà

El Pessebre Vivent de Celrà celebrarà la 33a edició el 26 de desembre a les set de la tarda, oferint al públic una experiència única i immersiva al municipi. L’entrada és gratuïta i es podrà degustar caldo aneto i altres begudes i menjars al llarg del recorregut.
Enguany, el recorregut comptarà amb més de 20 escenes i la participació de 200 figurants, que donaran vida als personatges i moments més emblemàtics del pessebre tradicional. El recorregut comença a la plaça de l'Església.

El cartell del Pessebre Vivent de Celrà / jaume banti
L'origen del Pessebre Vivent de Celrà data de 1989 i va ser impulsat per Carme Matí i Pep Camps. Aquesta van engrescar a molta gent del poble a fer les escenes que, amb el pas dels anys, han anat creixent.
- Si el teu fill neix en un d’aquests tres mesos serà més intel·ligent, segons la ciència
- Tanca Formaticum, el restaurant de Girona especialitzat en la cuina del formatge
- Enxampen dues dones mentre carregaven al cotxe productes robats de dues botigues d’Olot per valor de 800 euros
- Polèmica a Girona: queixes per una furgoneta del Banc de Sang aparcada en places per a persones amb mobilitat reduïda
- SOS Costa Brava atribueix els despreniments a Llançà a la construcció en 'llocs impossibles
- L’Exèrcit busca 71 soldats professionals per al regiment de Sant Climent Sescebes
- Interior multa amb 300 euros el portaveu dels antimonàrquics de Girona per la protesta contra els Reis a Sant Martí Vell
- El nen que va idear el fitxatge de Ter Stegen pel Girona abans que ningú l’imaginés