Mor Àngel Turñé Casellas, exalcalde de Cervià de Ter, als 94 anys
L'antic alcalde de Cervià de Ter, Àngel Turñé, va ser una figura clau en la compra i rehabilitació del monestir, convertit ara en l'Ajuntament de la localitat.

L'Àngel de Can Turñé, com era conegut a Cervià de Ter, en una imatge d'arxiu / Jesús Potrony Serret / Revista CINNIANA
Noemí Turñé
Aquesta setmana ens ha deixat Àngel Turñé Casellas, a l’edat de 94 anys.
Fuster de professió, va ser alcalde de Cervià de Ter entre els anys 1979 i 1991, una etapa que ell sempre evocava amb orgull. La seva passió per la fusta i el seu amor pel poble van marcar profundament la seva trajectòria vital.
Quan parlava dels seus anys a l'Ajuntament, destacava especialment, la tasca col·lectiva de l’equip de govern que va fer possible la compra del Monestir de Cervià i la seva rehabilitació, convertint-lo en l’actual Ajuntament, un llegat viu al servei del municipi.
Home intel·ligent, curiós i sempre disposat a aprendre, tenia una mirada plena d’experiència i una paraula que sovint es convertia en ensenyança. Coneixedor profund de cada racó de Cervià, formava part de la memòria viva del poble.
Barcelonista convençut i ferm defensor de la terra catalana, deixa una empremta discreta, però profunda en tots aquells que el van conèixer.
El poble de Cervià de Ter perd avui un dels seus homes més estimats i arrelats.
Subscriu-te per seguir llegint
- Els turistes que arriben a l'aeroport de Girona tenen dificultats per arribar a destí per la manca de connexions
- Bones notícies si ets pensionista: pots reclamar fins a 4.000 euros a Hisenda si compleixes aquests requisits
- Mor la conductora d’un turisme en un xoc frontal amb un camió a l’N-260 a Maià de Montcal
- El Col·lectiu de Crítics perdrà la gestió del cinema Truffaut després de més de 25 anys
- Balliu, de Caldes de Malavella al món: una empresa familiar que ha convertit la durabilitat del mobiliari exterior en marca pròpia
- El xafastre ripollès
- Educació envia un correu a les famílies amb el sou que cobraran els professors: 39.700 euros anuals a primària i 44.500 a secundària
- Localitzen a Lloret de Mar una nena de sis anys sostreta per la mare a França i desapareguda des de feia mesos