Els ritmes urbans dominen el Parc Central de Girona de la mà del Festival Strenes
La programació d'aquest dissabte ha comptat amb les actuacions de Pol Bordas, Xènia Casado, Naina i Greta

L'actuació de Greta en l'Strenes Urbana, aquest dissabte. / Germma Martz (Strenes)

El Festival Strenes ha donat protagonisme al gènere urbà amb quatre actuacions que s'han fet aquest dissabte a l'Estació Jove del Parc Central de Girona, en el marc de l'Strenes Urbana. La programació ha combinat tant veus consolidades com Pol Bordas, que ha iniciat una nova etapa amb el disc He marxat, per tornar.

L'actuació de Xènia Casado al parc Central. / Germma Martz (Strenes)
L'Strenes Urbana també ha servit per a donar a conèixer noves artistes del panorama nacional, com Xènia Casado i la seva proposta que beu del dancehall i de les arrels afrodescendents; Naina, que enguany publicarà el seu primer àlbum d'estudi marcat per sonoritats electròniques i lletres que connecten amb les emocions quotidianes; i Greta, i el seu univers sonor que es mou entre la introspecció i l'experimentació.
Subscriu-te per seguir llegint
- «Joel, no jugues sol»: Les Planes es mobilitza per un nen de 12 anys amb una campanya de donants de medul·la
- Els cardiòlegs coincideixen sobre el millor fruit sec per al cor: «Els qui en prenen 30 grams al dia tenen un 30% menys de risc d’infart»
- «La IA em va dir que la capital de França era Berlín... i era una veritat»
- El 40% dels alumnes que sortiran del Bell-lloc i Les Alzines han demanat plaça en un centre públic de Girona
- El crim masclista de Figueres eleva a tres els feminicidis a Catalunya aquest 2026
- El detingut per la mort violenta de Figueres va ser condemnat dilluns a sis mesos de presó per maltractar la víctima
- Crim masclista a Figueres: un home mata la seva exparella a ganivetades en ple carrer
- Carta d'una lectora: 'Probablement, el pitjor que ha passat mai a Girona en matèria de gestió municipal