Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Tres persones ateses per inhalació de fum en un incendi en un habitatge de Girona

Els Bombers han extingit l'incendi a la cuina de l'habitatge i han ventilat el bloc, permetent el retorn dels veïns als seus pisos sense perill

Un camió dels Bombers, en una imatge d'arxiu

Un camió dels Bombers, en una imatge d'arxiu / Bombers de la Generalitat

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Josep Coll

Josep Coll

Girona

Un incendi en un habitatge ubicat al carrer de Santa Eugènia de Girona ha fet que el Servei d'Emergències Mèdiques (SEM) hagi hagut d'atendre tres persones per inhalació de fum. La intervenció, però, no ha requerit cap trasllat a un centre hospitalari.

Els fets han tingut lloc al voltant de dos quarts de dues del migdia. Els Bombers s'han encarregat d'apagar el foc, que es concentrava a la cuina, i també han ventilat el bloc. Els veïns han hagut de sortir de l'edifici en un primer moment, tot i que, finalment, han pogut tornar a entrar tots als pisos perquè no hi havia perill.

Subscriu-te per seguir llegint

Tracking Pixel Contents