Un conegut actor de la saga «Harry Potter» visita el Museu d’Història dels Jueus de Girona
Jason Isaacs hi deixa una reflexió contra l’odi i les mentides coincidint amb el 25è aniversari de la primera pel·lícula

Un conegut actor de la saga «Harry Potter» visita el Museu d’Història dels Jueus de Girona / WB

L’actor britànic Jason Isaacs, conegut per haver interpretat Lucius Malfoy a la saga de Harry Potter, ha visitat aquest divendres el Museu d’Història dels Jueus de Girona. Durant la visita, l’intèrpret hi ha deixat un missatge escrit en què reivindica la preservació de la memòria de la comunitat jueva.

Lucius Malfoy. / DdG

El missatge que ha deixat el reconegut actor / DdG
«Un testimoni molt important d’una comunitat extraordinària, destruïda per les mateixes mentides i el mateix odi que avui veiem créixer a Espanya i arreu del món. Gràcies per mantenir vius aquests records», ha escrit l’actor al final de la visita. La seva estada ha coincidit amb el retorn de la saga als cinemes.
Tanmateix, l’OCine Girona projecta aquest divendres Harry Potter i la pedra filosofal per commemorar el 25è aniversari de la primera pel·lícula.
Més enllà de Harry Potter
El seu paper com a Timothy Ratliff a la tercera temporada de The White Lotus (2025) li va valer una nominació al Premi Primetime Emmy al millor actor secundari. No és, però, la primera vegada que rep el reconeixement de la indústria: anteriorment havia estat nominat al Globus d’Or pel seu paper a The State Within (2006), al BAFTA per la seva interpretació de Harry H. Corbett a The Curse of Steptoe (2008) i a l’Emmy Internacional per Case Histories (2011-2013).
Subscriu-te per seguir llegint
- Sense estudis, amb feina de per vida i un sou de 3.000 euros al mes: així és la feina que recomanen els tècnics de formació professional
- Paula (23 anys): «He durat un dia a la feina per voluntat pròpia. No em quedaré en un lloc que no m’agrada»
- Conflicte enquistat a Vilablareix per les molèsties produïdes pel cant d’un gall
- De repartir amb carro a tenir 20 supermercats: la història de Novavenda
- Josep Vila: «Si Puigdemont torna com a president d’un partit, l’ANC no l’ha de preparar. No serem la crossa de ningú»
- Un 37% dels passatgers aeris de Girona arriben o marxen des de l’aeroport de Vilobí mentre el 62% utilitzen el Prat
- La privatització del Bell-lloc i Les Alzines arrenca amb 250 alumnes nous
- Els alumnes tornen a les aules, en un dia marcat per l'emoció però també per la indignació de les famílies que surten del Bell-lloc i Les Alzines