88 milions de raons per visitar Correus. ¿Vols saber quina és la teva?

Coneix tots els tràmits que pots solucionar fàcilment des d'una oficina de Correus.



Contingut ofert per:

Logo Correos




Correus rep 88 milions de visites a l'any, i el 63% hi acudeixen per solucionar les seves gestions del dia a dia. Em refereixo, a aquests molestos tràmits que ens tenen, de vegades, més preocupats del que és normal. I és que encara hi ha molts ciutadans que no coneixen que sorprenentment pràctica que pot resultar una visita a una oficina de Correus.

En realitat, el principal operador d'enviaments postals i paqueteria d'Espanya està immers en un procés de transformació des de ja fa uns quants anys. L'esforç de la companyia per adaptar-se a un món en constant canvi, ple de gestions i cada cop més ràpid i digital, s'ha vist reflectit en la nova oferta de serveis, accessibles i convenients per al ciutadà dels nostres temps.

¿Per què Correus és un dels llocs més visitats d'Espanya?

Avui volem que conegueu la raó per la qual tantes persones visiten Correus a l'any. Perquè, actualment, la companyia de referència al mercat postal, no només es limita a resoldre necessitats bàsiques d'enviament, sinó que, a més, ofereix un ampli ventall de serveis que van des d'ajudar empreses en diferents àrees, fins a aportar solucions financeres o donar suport a diferents modalitats d'enviament, les quals són increïblement pràctiques i efectives.



¿Sabies que Correus pots ajudar-te a resoldre gairebé qualsevol tipus de paperassa amb la DGT? Des de demanar informes sobre l'estat del teu vehicle (ITV, dades tècniques, revisions o incidències), renovar la documentació, fins a aconseguir el distintiu ambiental per al vehicle. Així mateix, a les seves oficines es poden realitzar tot tipus de tràmits amb l'Administració pública, com ara el pagament de tributs o l'enviament de documents i comunicats.

Visit Correos

El seu repertori de serveis és tan sorprenent com variat. Ara tens al teu abast pràctiques solucions com enviar de manera senzilla bicicletes o maletes i disposar de taquilles intel·ligents per recollir, enviar o tornar paquets; l'empresa ha redefinit l’experiència d'enviament. ¿Vols rebre les teves entregues de manera personalitzada, sense importar si estàs empadronat a l'àrea? Correus ho fa possible. ¿Necessites serveis de ‘mailing’ comercials per a la teva empresa? Correus t’ajuda. ¿Vius en una zona rural? Correus hi arriba. ¿Et preocupa la sostenibilitat? Ofereixen solucions ecològiques.

Però això no és tot, també pots comprar entrades per als teus esdeveniments favorits, enviar o rebre diners, canviar moneda estrangera i una infinitat d'opcions que et facilitaran el dia a dia i faran que et despreocupis del pes que suposa fer-te càrrec de certs tràmits.

Les oficines de Correus contribueixen a alleujar algunes de les tensions que produeixen les obligacions diàries gràcies al suport amb els tràmits.

Correus ha sabut gestionar una època de transformació tecnològica sense precedents, abordant les demandes i els desafiaments d'una nova era. En un curt període de temps, hem assistit a un extraordinari avenç en què s'ha redissenyat la manera com operem. El progrés ha comportat importants canvis a les nostres vides, tant a nivell personal com professional; i Correus ha aconseguit aprofitar les noves tecnologies per proporcionar comoditat, rapidesa i seguretat als clients.

En aquest sentit, poder comptar amb la tranquil·litat de saber on es troba un enviament o una comanda i rebre'l puntualment i en òptimes condicions és una cosa que interessa a la majoria dels ciutadans que trien una operadora de missatgeria o una altra. La garantia sobre la seguretat i l'eficiència en els temps és una cosa que Correus sempre s'ha pres molt seriosament, perquè sap que és una qüestió fonamental per oferir un bon servei.

Per tot això, una visita a temps a la teva oficina de Correus més propera pot resultar gratament útil.

¿Coneixes els tràmits que pots fer a Correus?

Les oficines de Correus contribueixen al benestar emocional dels ciutadans, en facilitar els tràmits administratius.

De fet, l'any passat el seu índex de satisfacció va millorar exponencialment davant de l'any anterior, situant-se en 86 punts. I és que Correus, en el seu esforç per optimitzar la seva atenció al client i millorar els seus serveis, ha reforçat els seus sistemes de cita prèvia i les seves prestacions per a compradors en línia, particulars, gent gran, empreses i autònoms.

I aquest és el secret dels seus 88 milions de visites.

Top