Els Premis Empresa de l'any Banc Sabadell celebren la II edició a Màlaga
Banc Sabadell juntament amb La Opinión de Málaga i Prensa Ibérica guardonaran les iniciatives que contribueixen a la generació de riquesa, innovació i ocupació. La gala tindrà lloc el proper 26 de març a l'Hotel Miramar
La Opinión de Málaga presenta la segona edició dels Premis Empresa de l'Any Banc Sabadell per posar en valor l'esforç que, en diferents àmbits, desenvolupen les empreses andaluses. Aquests guardons s'han convertit en un referent en el panorama socioeconòmic i distingeixen aquelles iniciatives que contribueixen de manera destacada a la generació de riquesa, innovació i ocupació. El lliurament d'aquests guardons, impulsat per Banc Sabadell i La Opinión de Málaga, se celebrarà dimecres que ve dia 26 de març a l'Hotel Miramar de Màlaga i compta amb el patrocini de Banc Sabadell i la col·laboració d'Ubico Corporate Mobility, Joyería MARCOS i Sinerba.
L'aliança de Banc Sabadell i Prensa Ibérica per a l'organització dels Premis Empresa de l'Any Banc Sabadell constitueix la millor expressió de la vocació que comparteixen les dues companyies en l'impuls i el progrés de la societat espanyola a través de la tasca indispensable que desenvolupa el nostre empresariat.
De la mà de Banc Sabadell, els diaris de Prensa Ibérica aspiren a reconèixer públicament el pes específic del teixit empresarial com a motor d'economia i la vàlua dels guardonats com a font d'inspiració i bona feina per als que es proposen emprendre i, per tant, contribuir a la generació de riquesa i al foment de la innovació i la competitivitat al nostre país.
Nou ciutats
Seguint l'estela dels premis que cada any, des del 1980, atorga El Periódico a les empreses catalanes, un total de nou capçaleres de Prensa Ibérica s'han sumat al circuit de premis per tot el territori. La primera parada ha estat Barcelona; ara toca el torn a Màlaga i el cicle continuarà el seu recorregut per Espanya passant per Alacant, Madrid, Vigo, Saragossa, Zamora, Múrcia i Oviedo.
Els Premis Empresa de l'Any Banc Sabadell que organitza La Opinión de Málaga tenen com a objectiu fomentar l'emprenedoria empresarial mitjançant l'exemple i la inspiració que aporten les companyies més capdavanteres, donar suport a les demandes del teixit empresarial i identificar els projectes que millor sintonitzen amb les necessitats de la societat actual.
Una iniciativa que vol posar en valor la contribució decisiva del nostre teixit productiu i la seva important aportació a l'economia. Aquests guardons representen un reconeixement a l'esforç, el talent i la tasca que els nostres empresaris i empresàries posen al servei de la societat en un entorn en canvi constant.
Els guardonats són homes i dones que, amb esperit de sacrifici i voluntat de superació, eixamplen les nostres possibilitats i ajuden a conquerir noves cotes de benestar i prosperitat.
El suport als nostres empresaris és clau per avançar. Són les empreses les que generen creixement, ocupació de qualitat, inversió, oportunitats i, en definitiva, nous horitzons. És inqüestionable la seva aportació decisiva a la construcció d'una societat millor.
Vuit categories
La II edició d’aquests guardons compta amb un total de vuit categories. Les considerades com les dues principals, Premi Empresa de l'Any i Premi Empresari de l'Any, a més de sis categories més: Startup (votació popular), Premi Empresa Familiar, Premi Empresa + Sostenible, Premi Empresa + Internacional, Premi Empresa amb Més Impacte Social i Premi Trajectòria.
Els guardons seran elegits per un jurat compost per José Ramón Mendaza, Raúl Rico i Luis Villatoro, director, gerent i director comercial de La Opinión de Málaga, Javier González de Lara, president de la CEA (Confederació d'Empresaris d'Andalusia), vicepresident de CEOE (Confederació Espanyola d'Organitzacions Empresarials) i president de GARÁNTIA; Enrique Crespo Figuerola, director comercial de la Territorial Sud de Banc Sabadell; Elisa Pérez de Siles, regidora de Comerç i Via Pública de l'Ajuntament de Màlaga; Ana Cisneros, vicedegana de la Facultat d'Econòmiques i Empresarials de la UMA; Antonio de la Morena, gerent de l'Agència Empresarial per a la Transformació i el Desenvolupament Econòmic d'Andalusia (TRADE) i Almudena Vázquez, Communications & Digital Marketing d'Ubico Corporate Mobility.