D'una banda, el banc ha contractat 341 gestors especialitzats en clients sènior, que els atenen presencialment o telemàticament, de manera personalitzada. Més d'1,4 milions de clients, més grans de 65 anys, van ser atesos pel canal telefònic preferent entre l'abril i el maig del 2023.
Per a la banca en general i per a BBVA en particular, acompanyar aquests clients és una prioritat. Per aquest motiu, el banc ha reforçat l'atenció d'aquest col·lectiu amb diverses mesures. En el cas concret de BBVA, entre aquestes mesures hi ha l'ampliació de l'horari de caixa per a l'atenció presencial en determinats serveis, cosa que ha beneficiat més de 800.000 clients de més de 65 anys. A més, l'entitat ha mantingut la llibreta per als clients que ho sol·liciten. Actualment a Espanya, el BBVA té més de dos milions de llibretes en circulació.
Així mateix, ha adaptat tots els seus caixers automàtics per millorar-ne la llegibilitat i l'ús per a gent gran (són 4.732 repartits per tot Espanya), mitjançant un llenguatge i un disseny més senzill; i ha llançat una aplicació de mòbil més senzilla, amb una mida de lletra més gran i fàcil d'usar perquè puguin fer les operacions bàsiques.
A tot això, s'hi afegeix la formació en habilitats digitals i en la prevenció de fraus que el banc ofereix de forma gratuïta a Espanya.
Algunes d'aquestes accions fan que actualment l'evolució en l'ús dels canals digitals i remots entre els clients de més edat sigui significativa en els darrers dos anys. Per exemple, el 71,6% dels més grans de 65 anys es mostren satisfets amb el tipus de serveis i atenció que reben a les oficines bancàries, segons es desprèn d'una enquesta elaborada per Inmark.