Abans que finalitzi aquest any 2014 el tercer model dels 22 que Hyundai llançarà d'aquí al 2017 aterrarà a Espanya. Es tracta de la nova generació de l'i20, el representant de la marca en el competit segment B, el de més pes a nivell de vendes a Europa.

La nova versió del popular model del segment B de Hyundai inclou la filosofia de disseny Fluidic Sculpture 2.0 de la marca, amb un disseny sofisticat i distintiu.

El capó allargat i les proporcions generoses generen la imatge poderosa de l'i20 de nova generació. Aquest vehicle ofereix uns laterals esculpits, una arquitectura clara i senzilla i un habitacle integrat amb nitidesa en la carrosseria. De perfil, el tractament fosc del muntant C accentua visualment la longitud del vehicle.

El frontal presenta una interpretació nova i audaç de la coneguda graella hexagonal Hyundai i una nova banda horitzontal i fina que connecta amb els fars.

El vidre posterior envolupant i el tractament únic dels grups òptics combinen amb les proporcions de vehicle amb porta posterior per crear un disseny inconfusible.

Hyundai, gran companyia

Establerta el 1967, Hyundai Motor Company s'ha compromès a convertir-se en un company per a tota la vida més enllà dels automòbils. Hyundai Motor té set bases de producció i set centres de disseny i tècniques fora de Corea del Sud, i el 2013 va vendre 4,73 milions de vehicles a nivell mundial. Amb més de 90.000 treballadors a tot el món, Hyundai Motor continua millorant la seva línia de productes amb models localitzats i s'esforça per reforçar el seu lideratge en tecnologia neta. En aquest àmbit, és la primera marca de produir en sèrie a nivell mundial un vehicle amb motor d´hidrogen, l´ix35 Fuell Cell.