28 de octubre de 2018
28.10.2018
SEAT TARRACO

Seat prepara l'arribada del vaixell insígnia

Per mida, prestacions i tecnologia, el nou totcamins tarraco se situarà al capdamunt de la gamma de la marca espanyola quan arribi al mercat a principis de l´any que ve

28.10.2018 | 03:07
QUALITAT INTERIOR. L´habitacle del Tarraco transmet una sensació de qualitat que normalment només es troba en segments d´alta gamma.

Seat completa i culmina la seva gamma SUV amb la imminent arribada del Tarraco. I diem culmina perquè aquest model s'erigirà com el vaixell insígnia de l'actual gamma de la marca espanyola, tant per mida com per tecnologia i prestacions. Amb unes dimensions de 4.735 mm de longitud i 1.658 mm d'altura –que el situen clarament per sobre del Arona i de l´Ateca–, aquest gran totcamí gaudeix d'un interior extraordinàriament ampli que pot albergar fins a set confortables places.
Malgrat les seves notables dimensions, el Tarraco promet una capacitat dinàmica envejable, gràcies a la combinació de potents motors i tecnologia d'avantguarda. La configuració del control dinàmic de xassís (DCC) permet obtenir el punt de màxim equilibri entre la sensació d'esportivitat al volant i una conducció més còmoda en llargs desplaçaments, indistintament del tipus de superfície per la qual se circuli. El conductor pot triar la configuració que prefereixi, però el sistema també pot adaptar-se automàticament, modificant les seves característiques en funció de la superfície i de l'estil de conducció de cada moment.
Aquest, i molts altres sistemes d'ajuda a la conducció, es combinen amb una gamma de motors que combinen rendiment, eficiència i fiabilitat a parts iguals. Des del seu llançament, el Tarraco disposarà de dos propulsors gasolina TSI: un quatre cilindres i 1,5 litres amb 150 cv, caixa de canvis manual de sis velocitats i tracció davantera, i un bloc 2,0 litres de quatre cilindres amb 190 cv, associat a una caixa de canvis automàtica DSG de set relacions i sistema de tracció total 4Drive. Pel que fa als dièsel, hi haurà dues opcions disponibles, totes dues TDI de quatre cilindres i 2,0 litres, amb potències de 150 i 190 cv. La primera variant pot equipar-se amb tracció davantera i un canvi manual de sis velocitats o bé associada a una caixa de canvis DSG de set relacions amb el sistema 4Drive de tracció total. La versió més potent només estarà disponible amb canvi DSG de set velocitats i sistema 4Drive. Posteriorment arribaran motors amb tecnologies de propulsió alternatives.
Però no tots els esforços tecnològics del Tarraco s'han centrat en la part mecànica, ja que aspectes com la seguretat, la connectivitat o l'infoentreteniment també disposen dels darrers avenços del sector. El SUV de referència de la gamma Seat està equipat amb el sistema Digital Cockpit de 10,25 polzades –que permet personalitzar la informació que rep el conductor– i, a la consola central, amb una pantalla de 8 polzades des de la qual els ocupants podran accedir a les múltiples opcions de connectivitat de Seat. A més, el sistema d´infoentreteniment 'Navi Plus' del Tarraco incorpora per primera vegada en la marca la funció de Control Gestual, mitjançant el qual es poden controlar algunes funcions amb un senzill moviment de la mà davant de la pantalla.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook