Nissan augmenta la gamma de motors del supervendes Qashqai amb un nou propulsor d'1.3 litres disponible en tres versions diferents: 140 cv i transmissió manual, i 160 cv amb canvi manual o amb la nova transmissió de doble embragatge DCT.

La firma japonesa assegura que aquest nou motor ofereix una major resposta i acceleració amb un menor consum de combustible i amb unes reduïdes emissions de CO2. Al mateix temps, permet una conducció més suau i emet menys soroll que els seus antecessors, cosa que es tradueix en un major confort i una elevada qualitat de vida a bord.

El menor consum de combustible no és l'únic avantatge econòmic d'aquest nou propulsor, ja que també s'han allargat els intervals de manteniment, oferint a l'usuari una millora del cost total del vehicle. Un exemple d'això són els canvis d'oli, que han passat dels 20.000 als 30.000 km.

Connectivitat total

Aquest nou propulsor se suma a la recent incorporació del NissanConnect, un sistema d'informació i entreteniment amb els últims avenços disponibles en aquest apartat. Aquesta tecnologia el que ofereix no és altra cosa que una interacció total entre conductor i vehicle. Gràcies a la seva gran varietat de funcions com la recerca per línia única, nous mapes 3D, trànsit en temps real (amb tecnologia TomTom), actualitzacions sense fils des del núvol a través de WIFI, Apple CarPlay, Android Auto i l'aplicació Door to Door Navigation, el nou sistema NissanConnect permet una integració sense precedents entre usuari i cotxe.