Durant l'actual exercici, i fins al mes d'octubre, ja s'han matriculat un total de 7.985 unitats, amb un creixement del 22%, la qual cosa, quan encara faltin dos mesos per tancar l'any, indica clarament que aquest vehicle batrà la marca assolida l'any passat. El Nissan X-Trail segueix liderant el mercat dels crossovers grans a Espanya i ho fa per tercer any consecutiu. En la darrera dècada, aquest vehicle ha multiplicat per quatre les seves vendes a Espanya.

Una altra xifra que ens crida molt l'atenció és que, en la categoria de crossover de set places, domina clarament tots els seus rivals. De fet, un de cada quatre crossovers de set places venuts a Espanya és un X-Trail.

El Nissan X-Trail no deixa de fer créixer els seves xifres any rere any. De fet, l'any 2017, amb la versió americana denominada Rogue, unida a l'X-Trail a Europa, va assolir el primer lloc com a crossover més venut de tot el món. Nissan ha recuperat la tradició de marca capdavantera de vehicles tot terreny amb el nou X-Trail 4x4 FAN. El cotxe està preparat per viure les aventures més extremes en família gràcies a les 7 places que té.

El nou X-Trail 4x4 FAN potencia les ja de per si excel·lents habilitats 4x4 del crossover familiar de Nissan mitjançant la incorporació de protectors de carrosseria i de baixos, pneumàtics BF Goodrich All Terrain T/A instal·lats en llandes de 17", fars antiboira de LED i protectors interiors de l'habitacle com per exemple les estores de goma, entre d'altres; tot plegat converteix l'X-Trail en un 4x4 extrem capaç de fer front als terrenys més adversos.

Aquests equipaments originals de la marca Nissan, disponibles per a totes les versions de la gamma X-Trail, complementen perfectament el sistema de transmissió ALL MODE 4X4-i desenvolupat per Nissan per oferir una conducció segura i garantir que el vehicle avanci en qualsevol terreny. Aquest sistema de tracció a les quatre rodes controlat electrònicament funciona de manera automàtica. Gràcies a aquest sistema, l'electrònica s'encarrega de decidir en tot moment el nivell òptim de potència que s'ha de transmetre a cadascuna dels rodes de manera independent i, així, s'anticipa a les circumstàncies adverses i s'hi adapta de manera instantània.