El Mercedes-Benz Classe A és el nou «Cotxe de l'Any dels Lectors 2019» de Prensa Ibérica i La Vanguardia. El model compacte alemany ha aconseguit, en la seva quarta generació, el triomf en uns premis que han tornat a tenir a l'usuari com a principal protagonista. Un cop més, han estat els milers de vots registrats a través del web www.mejorcoche.epi.es, els que han decidit el vehicle guanyador d'uns guardons que s'han consolidat plenament en el panorama de la indústria de l'automoció a Espanya.

Mercedes-Benz s'ha incorporat per primera vegada a la llista de guanyadors d'un premi que compleix enguany la seva dissetena edició. Els lectors participants provinents de les 15 capçaleres que componen el grup Prensa Ibérica, editor del Diari de Girona, i els del diari La Vanguardia, han triat amb els seus vots al Classe A com el model més destacat de l'any en què ha estat la votació més ajustada de la història d'aquests guardons.

Llista exclusiva de premiats

D'aquesta manera, el Mercedes-Benz Classe A s'incorpora a l'exclusiva llista de guanyadors d'aquests premis de la qual també formen part altres models com els Audi A8, Q5 i Q3, BMW Sèrie 5, Citroën C4, Alfa Romeo 159, Volvo V40, Seat Ibiza i Ateca, Peugeot 308, Hyundai i30, Opel Meriva i Astra i Ford Mondeo, aquests dos últims guardonats amb el premi «Cotxe de l'Any dels Lectors» en dues ocasions, amb successives generacions de tots dos vehicles.

Directius de les àrees de comunicació i màrqueting a Espanya de les sis marques finalistes van participar en el tancament de les votacions del premi celebrat ahir, pel qual lluitaven, a més del propi Classe A, altres vehicles com l'Audi A1 Sportback , el BMW X2, el Nissan Leaf, el Peugeot 508 i el Volvo XC40.

Enrique Aguirre de Cárcer, director de Comunicació de Mercedes-Benz Espanya rebia les primeres felicitacions pel triomf del Classe A, el model més important en matèria de vendes per a la filial espanyola de la marca alemanya, i que representa de manera fidel l'evolució en matèria estètica i tecnològica, amb la qual la marca ha reforçat el seu protagonisme en el mercat prèmium.