23 de setembre de 2019
23.09.2019
PROVA

BMW X7, ambicions superiors

El nou SUV de la marca alemanya es posiciona com el màxim exponent de la Gamma X, amb una longitud de 5.151mm

24.09.2019 | 01:52
BMW X7

Enorme en tots els sentits. Així és el nou BMW X7, que amb més de cinc metres de longitud i dos d'amplada, permet gaudir d'un interior amb set places reals en un habitacle d'autèntic luxe dotat dels avenços més capdavanters en matèria tecnològica del mercat automobilístic. Aquest model impacta a primera vista, ja que combina unes dimensions prohibitives per a moltes places de garatge amb unes formes robustes. L'X7 té una longitud total de 5.151 mm, una amplada de 2.000 mm, una alçada de 1.805 mm i una distància entre eixos de 3.105 mm.

Les mastodòntiques dimensions exteriors del BMW tenen com a resultat un dels interiors més amplis i aprofitables de tot el mercat, amb tres files de seients per a set places individuals i un maleter de fins a 2.120 litres. Com en qualsevol BMW, la secció davantera de l'habitacle dóna prioritat al conductor, que troba tots els comandaments orientats cap a ell per millorar el seu abast i utilització. La configuració del quadre de comandaments s'ha basat en el concepte BMW Live Cockpit Professional, que destaca per la seva pantalla central i la instrumentació digital amb pantalles de 12,3''.

A la consola central es troben els iDrive Controller, el selector de marxes de la transmissió, el botó start /stop, els interruptors del Driving Experience Control, el fre elèctric d'estacionament i els comandaments per a la suspensió pneumàtica i els modes off-road opcionals.

D'altra banda, l'Intelligent Personal Assistant permet demanar-li coses al vehicle amb un llenguatge molt col—loquial tan sols dient abans «Hola BMW», o canviar el nom BMW per un altre que vulguem per personalitzar-lo. L'X7 gaudeix de l'assistent de marxa enrere que emmagatzema els moviments del cotxe cap a endavant per, quan se sol—licita, poder fer marxa enrere de forma automàtica fins a una distància de 50 m, dirigint l'automòbil exactament en la mateixa línia que quan es va moure cap endavant; l'únic que ha de fer el conductor és controlar l'accelerador, el fre i vigilar l'espai que envolta el vehicle.

La unitat de proves del BMW X7 corresponia al model Xdrive 40i, amb un motor gasolina de 6 cilindres en línia de 3 litres que desenvolupa 340 cv i 450 Nm de parell motor. Disponible amb motors dièsel i gasolina que van des dels 265 fins als 400 cv, l'X7 arrenca en 98.950 euros.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook