03 de octubre de 2019
03.10.2019
PRESENTACIÓ

Més que un noi dur

Ofereix un nou disseny que aporta una major robustesa, més dinamisme i molta més estabilitat

03.10.2019 | 12:44
Més que un noi dur

Els pick-up són, possiblement, els grans desconeguts dels conductors espanyols. Si féssim una enquesta, la majoria d'ells associaria aquest tipus de vehicles a una activitat laboral, però la veritat supera la ficció, i a Mitsubishi ho tenen molt clar. Després de quaranta anys fabricant pick-ups, el fabricant japonès presenta la sisena generació de l'L200, un vehicle que és molt més que un noi dur.

Totalment redissenyat, l'L200 incorpora nous materials i un disseny que ofereix molta més robustesa, major dinamisme i, per descomptat, molta més estabilitat. Un vehicle que combina a la perfecció la funcionalitat amb l'esportivitat. Es nota que és el segon model més venut de Mitsubishi, ja que s'han esforçat al màxim per fer un vehicle que s'adapti a qualsevol tipus de necessitat.

Exteriorment és molt diferent al seu predecessor. El seu capó s'ha elevat 40 mil·límetres i incorpora noves llums led, tant als fars davanters com en els posteriors. Uns fars davanters que també estan més elevats, perquè d'aquesta manera hi hagi una major protecció. Les longituds varien en funció de l'acabat, però van des dels 5.214 mil·límetres fins als 5.305. Ofereix una gran capacitat off-road, amb un angle d'atac de 30º i un angle de sortida de 22º.


Nou motor 220di-D

El nou L200 incorpora un nou motor 220di-D dièsel que ofereix una potència de 150 cv, amb una caixa de canvis manual o automàtica que en tots dos casos és de 6 velocitats. Un propulsor que compleix la normativa Euro 6d-Temp i la WLTP, utilitzant també Adblue per depurar els gasos.

El Mitsubishi L200 va respondre a la perfecció quan vam rodar en carreteres convencionals, però on ofereix els seus millors atributs és quan sortim d'elles i posem a prova el seu nou mode de conducció off-road. Incorpora el sistema Super Select 4WD-II, que permet al conductor triar la configuració més adequada segons el terreny i les condicions de la conducció.

També disposa d'un bloqueig de diferencial central que ofereix un gran rendiment fora de la carretera, controlant al mateix temps la distribució del parell entre la part davantera i la posterior. Incorpora el nou control de descens de pendents, que ens permet una ajuda extra per afrontar pendents excessivament pronunciats. Tot això complementat amb una gran quantitat d'assistents.

Pel que fa als preus, la gamma professional arrenca en els 29.250 euros, mentre que la gamma alta ho fa en 36.100.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook